У школи постоји продужени боравак у који су укључени ученици првог и другог разреда. Са њима раде учитељи наше школе који им помажу да успешно преброде све замке које крије почетак школовања. Радно време продуженог боравака у нашој школи је од 7:оо-18:оо часова. У том периоду ваше дете је у потпуности збринуто и ви се можете посветити вашим обавезама.
У рад продуженог боравка биће укључени ученици првог, другог, трећег и четвртог разреда (за ученике трећег и четвртог разреда се рад организује у складу са одобрењем и финансирањем од стране Секретаријата за образовање и дечју заштиту Београда)
Дневни ритам рада продуженог боравка је следећи:
Продужени боравак ОШ „Кнегиња Милица“
Радно време: од 7 часова до 18 часова.
од 7.00 до 7.30 часова – Прихват ученика
од 7.30 до 8.00 часова – Одлазак на доручак у школску кухињу уз пратњу учитеља
*Ученици који иду на наставу ујутру из боравка уз пратњу учитеља иду на наставу у 7.50 часова.
од 8.00 до 9.00 часова – Слободне активности (говорне вежбе и језичко стваралаштво, математичке игре, ликовно стваралаштво и физичке активности)
од 9.00 до 11.00 часова – Израда домаћег задатка и утврђивање наставних садржаја (учење)
од 11.00 до 12.30 часова –Слободне активности (говорне вежбе и језичко стваралаштво, математичке игре, ликовно стваралаштво и физичке активности, радионице, боравак у школском дворишту)
од 12.30 до 13.00 часова – Одлазак на ручак у школску кухињу уз пратњу учитеља
од 13.00 до 14.00 часова – Слободно време (спортске игре, друштвене игре, игре у школском дворишту, читање дечијих часописа, слушање музике и гледање цртаних филмова)
*Ученици који иду на наставу после подне из боравка уз пратњу учитеља иду на наставу у 13.50 часова.
од 14.00 до 16.00 часова - Израда домаћег задатка и утврђивање наставних садржаја (учење)
од 16.00 до 18.00 часова – Слободне активности (говорне вежбе и језичко стваралаштво, математичке игре, ликовно стваралаштво и физичке активности)
Родитељ може доћи по своје дете у било ком временском периоду.
Наставу држи један учитељ, док у продуженом боравку са другим учитељем ради домаћи задатак и учи.
Постојање продуженог боравка у школи је од великог значаја за родитеље и децу. Родитељи су веома заинтересовани за овакав вид рада са децом јер на тај начин могу да збрину децу док су они на послу.
Боравак је отворен и за децу чији родитељи не раде, а деца имају проблеме у социјализацији или усвајању градива одређених предмета. Програм васпитно-образовног рада у продуженом боравку прилагођен је психолошко-педагошким карактеристикама деце. Рад у продуженом боравку одвија се према предвиђеном плану и програму који обухвата васпитање и социјализацију ученика, помагање у учењу и раду, стицање радних и хигијенских навика, предузимање превентивних мера ради очувања здравља ученика, организовање и реализовање активности ученика током слободног времена.
Дневни распоред садржи следећи програм:
- активан одмор
- пасиван одмор
- помоћ у учењу и раду (израда домаћих задатака, утврђивање и проширивање обрађеног градива у току наставног процеса)
- слободне образовне активности: говор и изражавање, музичка култура, ликовна култура, физичко васпитање, радно васпитање.
Наведене активности одражавају основна обележја квалитетног провођења слободног времена као што су спонтаност, креативност, индивидуалност.
Овим компонентама остварује се:
- успостављање равнотеже рада и одмора
- стварање оптималних услова за даље квалитетно образовање.
Преузмите:
ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ПРОДУЖЕНОГ БОРАВКА ЗА 1. И 2. РАЗРЕД.доц